Aby sme nadobudli o prepínaní lepší/ucelenejší obraz a možno ďalší zdroj inšpirácie, pretože časom a praxou si každý to prepínanie uspôsobí podľa seba, uveďme tu príklady kolegov, ktorým som položila otázku, ako konkrétne prepínajú oni a ako si predstavujú svoju magickú bytosť, zároveň sa im chcem poďakovať, že sa podelili o svoje techniky a vnútorné pochody.

Príklady z praxe kolegov

„Ja to robím za tie desaťročia skoro v bezvedomej úrovni a automaticky, ale pokúsim sa to sformulovať. Začnem tým, že si uvedomím, že idem byť Ašaratom. Prebehne vo mne proces vnútornej rovnováhy – v jednej chvíli som tým i tým. Potom akoby presuniem vedomie z roviny fyzickej (civilnej) do roviny mágie – či toho čo znamená pre mňa Anách a Selekciu. Nie vždy pracujem v plášti, ale to neznamená, že sa neprijmem, práve naopak, aj tak sa stávam osobou Alter ega a to Ašarat alebo Luis. Vo vnútri prebehne doladenie, ktorú pozíciu zastupujem a kto som. Chvíľu nechám, aby sa mozog vyrovnal s tým, kto som a čo treba do mozgu priviesť do vedomej úrovne a čo treba potlačiť. Potom ešte prebehne akoby doladenie hudobného nástroja, kde celým telom celou bytosťou – každou bunkou prebehne informácia, som Ašarat alebo Luis. Na sekundu zavriem oči a potom ich otvorím ako bytosť Ašarat alebo Luis – a metamorfóza je zavŕšená. Tento proces môže trvať od niekoľko málo sekúnd (2-3) až aj minútu. To závisí od okolností. Ak sú okolnosti zlé, trvá to sekundy a ak je moc veľká pohoda, tak paradoxne to môže trvať aj minútu, či veľmi, veľmi zriedkavo aj dlhšie. A druhá otázka, ako sa vnímam ako mág. No nejako nemením podobu. Som to stále ja. Taký, aký som.“

„Ja som si zvykla na viackrát popisované fázové prepínanie, ktoré mi praxou funguje v takom zrýchlenom tempe. Ale keď sa to rozmení na drobné, tak v podstate si najprv akoby „obsiahnem“ a uvedomím všetky myšlienky, ktoré mi behajú aktuálne hlavou – klasika, pracovné záležitosti, ktoré mám rozrobené, prípadne blbosti typu či som vypla plyn, alebo plány na najbližšie dni – a pri najbližšom kroku ich akoby nechám za sebou na mieste, cez ktoré prechádzam a uvedomím si, že sa ma nateraz netýkajú. Potom pri ďalšom kroku, pokiaľ som nejako emočne rozladená, podobný efekt opakujem s emóciami. Ale toto občas preskakujem, pretože som si všimla, že praxou sa mi väčšinou emočné rozpoloženie upraví a vyprázdni tak nejako automaticky, keď sa začnem sústrediť na prítomný moment a na to, čo mám pred sebou – nejakú prácu, akciu a pod. Pri oboch týchto krokoch si pomáham predstavou, že toto všetko zo seba zhadzujem ako takú škrupinku, z ktorej sa potom „vylupne“ Tara. Následne si uvedomím Taru ako bytosť, so všetkou parádou a silou – toto samozrejme podľa toho, či potrebujem na nejakú prácu aktivovať všetky vnútorné “motory”, alebo idem napríklad „len“ na výučbu, kde je dôležitá skôr mentálna zložka bytosti, než silová. Tento posledný krok trvá obvykle najdlhšie, nejde to úplne lusknutím prsta, niekedy je to aj pár minútový proces, kým sa aktivuje vnútorná sila. A v závere na sekundu-dve zavriem oči a otváram ich už ako Veľkňažná Tara.
K tej predstave svojej bytosti… Kedysi som sa bavila s tým, že som Tare dala aj určitý mentálny vizuál – vždy upravený podľa toho, o aký typ naladenia mi išlo. Tara s červenými vlasmi bola do terénu, s bielymi vlasmi bola výučbová a s čiernymi na vážnu magickú prácu. Oblečenie samozrejme zladené k tomu. 🙂 Ale to je len taká zábavka. 🙂 Je to hlavne o vnútornom pocite a duševnom rozpoložení.“

„Ja prepínam tak, že si predstavujem svoju bytosť mága, ktorá vypadá ako Anubis, ktorého poznáš z Egyptských vyobrazení, mám aj živú verziu, kde vypadám skôr ako vlkodlak ale mám v sebe podobu Anubisa.“

„Ja osobne keď prepínam, používam buď metódu troch uvoľnení, ako keby si šiel po schodoch, uvoľníme si myseľ, pustíme myšlienky a bežný život .Alebo nejakým spôsobom automaticky sa naladím na svoju bytosť a všetko, čo ma vtedy nezaujíma, prestane byť podstatné, som len bytosť, čo skúma a rieši, čo potrebuje. Ako si predstavujem svoju bytosť, svoju temnú stránku si predstavujem, akoby som mal čierny plášť, tvár mi nevidno a naháňam strach, a ešte sa vnímam ako prírodný čierny 🙂 keď som vonku a behám si prírode, moja bytosť akoby bola aj tmavá aj svetlá.“

„Asi sa mi to ťažko opisuje. Každopádne začínam so sledovaním dýchania – kontroly toho, to mi pomáha upokojiť aj upriamiť svoju myseľ. Následne opakovanie mantry… eliminácia vonkajšieho ruchu – čo nie je úplne pravda, lebo časť mňa naďalej skenuje okolie, ale inak. A ostatné body budú asi podobné s kolegovcami.“

„Ja prepínam tak, že sa naladím na moje meno a to meno ma prepne. A moja bytosť mága – nemám nejakú predstavu o sebe ako mágovi.“

„Ja prepínam cestou, neviem to urobiť naraz, no venujem tomu cestu. Už v piatok odhadzujem svoje závažia po ceste na výučbu, alebo ráno do práce. Darí sa mi podľa toho, ako veľmi vnútorne trpím, ak je bolesť veľká, dokážem prejsť do stavu otupenia ľahšie. Stále mám myšlienky i pocity, ale nevnímam ich, akoby som prešiel do vedľajšej miestnosti, kde vládne len čistá chladná dedukcia a vnímanie. Ako vyzerá moja bytosť, jak keby to boli mimozemšťania v Star Treku, myslím, a je spojená s krídlami, v podobe ktorých sa mi zobrazuje istý druh energie, ktorou potom viem hýbať a používať ju.“

„Používam to trojstupňové prepínanie, keď ako prvé odložím bokom fyzické problémy, akoby som ich zo seba sňal dole, za seba. V podstate do nejakého malého mechu/vreca. To isté urobím s emocionálnymi problémami, ďalší uzlík na ceste za mnou a napokon vychádzam do popredia ako bytosť Regulus, s hviezdou Regulus v mieste srdca. A „vychádzam do popredia“ si predstav tak, že táto bytosť sa oddelí od môjho fyzického tela, vystúpi dopredu, zanechajúc fyzické telo za sebou a ostáva iba táto priesvitná astrálna bytosť, s ľudskými kontúrami, ale bez nejakých konkrétnych tvarov, napr. tváre. Prosto už nemám moje črty z fyzického tela, len také vágne. Postava je tmavá, polopriesvitná, v kontraste s hviezdou, ktorá prenikavo žiari a z nej čerpám silu.“

„Ja si ako prvé uvedomím, že teraz idem prepnúť z roviny fyzickej do roviny jemnohmotnej alebo duševnej. Bezemočnosť, ktorú chcem dosiahnuť, si navodzujem takým pocitom, ako keby mi na hlavu padala chladná voda a splachovala dole všetok ten neporiadok z hlavy, z hrude a z celej bytosti, a moja bytosť zostáva jasná, chladná, krištáľovočistá, sústredená a plne prítomná. Zároveň svoje civilné fyzické a pozemské „ja“ odsuniem za seba a zanechávam akoby za svojím chrbtom a pokračujem ďalej už len ako čistá nehmotná bytosť, pre ktorú už neexistujú žiadne ľudské zábrany a je tu už len moje vedomie a moja vôľa. Svoje telo od tej chvíle považujem iba za schránku, prípadne ako nástroj, pomôcku.“

Meditácia o svojom magickom mene a o svojej bytosti Mága

V meditácii sa zameraj na svoje magické meno. Vyslovuj ho svojím vnútorným hlasom, počúvaj ho svojím vnútorným sluchom, dívaj sa na svoje meno vnútorným zrakom. Predstav si bytosť v plášti, ktorá nosí toto meno. Je to nehmotná bytosť, ale v Tvojej predstave môže nadobudnúť akúkoľvek podobu, ktorá ju zosobňuje a reprezentuje mágiu tejto bytosti. Nemusí mať konkrétnu podobu. Neobávaj sa pustiť uzdu fantázii a precítiť podstatu svojej duše, nazvi ju menom a preciťuj energetiku toho, kto je obsiahnutý pod tým menom, tej mocnej magickej bytosti, ktorú v sebe postupne odkrývaš. Nechaj sa úplne prenikať tou silou, mocou, hĺbkou a vážnosťou. Nechaj, nech sa Tvoje magické meno rozochveje až hlboko v Tvojom vnútri, možno to až fyzicky pocítiš v hrudi. Možno pocítiš, akoby Ťa to meno stabilizovalo, akoby prúd energie istoty a rovnováhy stiekol Tvojimi útrobami dole a zapúšťaš korene, stojíš nohami pevne na zemi, pretože Ty si táto silná bytosť nosiaca toto meno. Medituj nad vyžarovaním tejto bytosti Mága. Preciťuj jej silu a rovnováhu. Preciťuj, že Mág dokáže byť úplne neutrálny a prázdny. Zotrvaj v tejto neutralite. Preciťuj plnú sebakontrolu. Potom preciťuj, že ako Mág dokážeš vyžarovať absolútnu autoritu, rozhodnosť, neochvejnosť a majestát. A potom preciťuj, že ako Mág dokážeš byť aj sluhom a absolútne podriadeným inej autorite. Dokážeš byť všetkým, čím chceš byť, a vo všetkom dokážeš byť s tým vyrovnaný.

Tréning v prírode

Choď na svoje miesto v prírode, v lese, či už je to už tvoj stály tréningový priestor, alebo si ho jednorázovo vyberieš intuitívne… Do priestoru vstúp tak, ako sa má, predstav sa a požiadaj priestor o povolenie trénovať tam (pozri práce: Maat – Výber a analýza tréningového miesta, Tara – Energie v priestore). Obleč si rúcho, daj si kapucňu na hlavu a ľahni si na zem. Odlož nabok svoje fyzické a emocionálne ja a prepni sa do roviny mága. Potom nechaj svoju bytosť splynúť s prírodou, zlaďuj sa s prítomnými energetikami a preciťuj, že si súčasťou tohto priestoru. Tvoje prepnutie je kvalitné vtedy, keď sa nenecháš rušiť zvieratami, a ak sa správne zladíš s energiami prírody, prestaneš byť pre ňu niečím cudzím. Budú po tebe loziť mravce, sadať motýle, nebudú sa báť prísť blízko aj väčšie zvieratá, budú ťa považovať za prirodzenú súčasť ich priestoru… Tvoje prepnutie je kvalitné, keď ťa nebude rušiť strach zo známeho ani z neznámeho, či tu nie sú nejaké zvieratá alebo ľudia a čo ak ma uvidia, ak pôjdu naokolo. Prepnutie znamená, že sa nezaoberáš ničím ťaživým. Ale počúvneš, ak príde intuitívny strach. Keď skončíš tréning, nezabudni sa poďakovať priestoru za prijatie. Odpoj sa od priestoru a vráť sa späť do fyzickej úrovne a už sa ani mentálne nevracaj späť. Odpojenie sa od priestoru môžeš vykonať verbálne či vizuálne… Napríklad ja s obľubou používam predstavu veľkých nožníc, ktorými sa od priestoru odstrihnem.

Tréning v interiéri

Ak máš k dispozícii aspoň dve miestnosti, tak jedna miestnosť bude predstavovať priestor, v ktorom budeš svojím civilným ja, druhá miestnosť bude tá, kde sa prepneš do roviny mága. Postav sa do stredu prvej miestnosti a naplno precíť, že si človek, cíť sa ako obyčajná civilná bytosť. Neboj sa pomôcť si tým, že si párkrát poskočíš, zasmeješ sa, môžeš vzbudiť v sebe nejakú emóciu podľa svojej chuti. Potom sa postupne presuň pred dvere a už sa vnútorne nalaďuj na to, že ideš prepnúť do role mága, môžeš využiť trojfázové prepínanie, alebo svoj vlastný proces, ktorý Ti funguje. Potom prekroč prah a v druhej miestnosti naplno precíť, že si mág, si tu v jemnohmotnej a duchovnej úrovni, Tvoje vedomie je jasné a chladné. Logika fyzického sveta Ťa vôbec neobmedzuje a emócie sa Ťa vôbec netýkajú, aj keď ich dokážeš navodiť a ovládnuť, ak chceš, ale nepodľahneš im. Môžeš si chvíľu trénovať vytváranie ochranného kruhu, navodenie emócií, čokoľvek. Po chvíli sa vráť späť, prekroč prah a znova úplne precíť tú bežnú hmotnú ľudskú rovinu, stotožni sa opäť so svojím ľudským životným príbehom, fyzickým telom a emóciami, rozhýb telo, poskoč si…

Tréning s hudbou

Túto techniku uviedol Ašarat vo veľkej Knihe mágie, časť Ovládanie svojho ja. Ide o to, že sa prepneš do bytosti Mága a pustíš si hudbu – najprv obľúbenú, potom takú, čo ti vadí. Cieľom je dokázať dosiahnuť neutrálny stav, aby hudba hrala len tak mimochodom. Máš k nej postoj podobný ako k nejakému ruchu z ulice, ktorý eviduješ, ale nič v tebe emocionálne nevyvoláva. Vnímaš len pokoj vo svojom vnútri – len čisté bytie, existenciu. Akákoľvek emócia by sa ozvala, nepotláčaj ju, len si uvedomuj, že ona je tam (prítomná v tele) a Ty si tu, ako jadierko orecha

Tento príspevok bol odoslaný v Streda, Február 23rd, 2022 o 18:03 a je zaradený pod Mágia, Výuka. Môžete sledovať akékoľvek reakcie cez RSS 2.0 feed. Môžete zanechať reakciu, alebo spätná odkaz - trackback z Vašej strány.

Jeden komentár

 1 

Kolegyňa Anat ponúkla si vo svojom príspevku praktický manuál na prepínanie...Ja dodám že minulé leto som použil techniku kedy človeka ktorý bol v mojom JA som pochoval do hrobu. Chvíľu sa mu tam aj páčilo lebo oddychoval ale potom sa začal pýtať späť do tela (asi po dvoch mesiacoch). Ale som ho už nepustil...takže začal postupne hniť a vlastne už skončil, nech mu je zem ľahká.

Február 25th, 2022 at 22:20

Zanechajte reakciu

Musíte byť prihlásený aby ste mohli komentovať.