26
Sep

Kliatby a tak

   Odoslal sara a zaradil do Mágia, Postrehy, Výuka

Začnem asi od konca, kliatby, magické a čarodejnícke rituály, programovanie a zahrniem sem aj v túto dobu veľmi populárne vesmírne zákony napr.  zákon príťažlivosti, manifestácie majú spoločného menovateľa – energiu. Všetky totiž pochádzajú s práce s energiou svojou vonkajšou živlovou, či iných bytostí a svetov. Stále je to však energia.

O čom teda chcem písať s čím sa chcem s vami podeliť ? Chcem upozorniť na bezpečnosť a dôslednosť pri práci, ako aj na návratnosť vytvoreného a samozrejme na dôsledky a následky nášho jednania- tvorenia.

Na základe svojich dlho ročných / nechce sa mi ten počet rokov ani napísať/  skúsenosti môžem zodpovedne povedať, že je pre mňa až zarážajúce s akou benevolentnosťou a až nezodpovednosťou sa pristupuje k tak vážnym veciam ako je práca s energiou a môžeme to pomenovať akokoľvek teda kliatba, programovanie atď.

Myslieť si že programovanie je menej závažné, či dôležité ako kliatba je naivné, prepáčte mi za ten výraz. Jediný rozdiel totiž  spočíva len vo význame slova ktoré si určuje každý človek sám. Samozrejme kliatba, mágia, čarovanie má už svoju prirodzenú váhu a rešpekt a také to „obyčajné“ programovanie a vesmíre zákony sú menej cenné, menej hodnotné menej závažné… a preto ich zľahčujeme, znižujeme ich význam a čo je naozaj dosť brutálne. A znovu ten výraz, je naivné si myslieť, že následky, alebo dôsledky vlastne nebudú žiadne. Podceňovať akúkoľvek prácu s akoukoľvek energiu je hazardérstvo a amatérstvo.

Nechcem, aby to bol dlhý článok preto k veci. Takže pred časom som mala zdravotné problémy, jasné vek sa odrazí na fyzickom tele a aj rovnako všetky vonkajšie, či vnútorné vplyvy, ale!

Ležala som na operačnej sále a ja som z vonku, teda mimo svojho fyzického tela som sledovala dianie a všimla som si na vlastnej aure zvláštny zhluk energie, ktorý zasahoval až do orgánu, orgánu ktorý sa mi práve chystali operovať. Toto nie je nič zvláštne, ale ja som vnímala ten zhluk energie ako niečo, čo poznám a je mi to blízke, napriek tomu to pôsobilo nepriateľsky a to bolo v ten moment zvláštne.  Natoľko ma to upútalo, že som prestala vnímať ostatné dianie na sále.
Vynárali sa predo mnou ako v kine rôzne obrazy z môjho života a ja som v nich hľadala len ten jeden konkrétny, no nepodarilo sa to. Našťastie  po úplnom odznení narkózy sa predsa len objavil, nazvime to obraz a ja som vedela k nemu priradiť zámer, alebo program resp. rituál ktorý bol mnou vytvorený.
Teda niežeby som vždy nepoznala možné riziká, napriek tomu som si bola istá, že som dodržala všetky bezpečnostné a ochranné postupy. Chyba bola možno v tom nadobudnutom pocite istoty i keď samozrejme navonok sa predsa hovorí, že rátame zo všetkým. Ale nerátame a asi sa to celkom ani nedá, veď ego má v našom živote tiež dôležitú úlohu. Na základe tejto jednej udalosti, či skúsenosti som bola nútená sa pozrieť na seba a svoju doterajšiu prácu úprimne, priamo a postaviť sa zoči voči sebe samej.
Nie je to nič jednoduché a bojovala som s tým takmer rok.

Oveľa závažnejšie však je že ak sa nejakým spôsobom a v  pozmenenej forme vráti to, čo sme vytvorili môže to zasiahnuť nielen nás, ale aj blízkych a rodinu. Každý kto má deti určite plne pochopí, ako takéto poznanie dokáže zamávať celým človekom. A aby som bola konkrétnejšia, našla som niekoľko takých zhlukov ktoré boli moje, ale už mali v sebe aj prvky iných energií na dvoch mojich rodinných príslušníkoch a dokonca aj na mojom psíkovi.

Takže ak niečo vytvoríme a je jedno akým spôsobom dáme tomu zámer a smer resp. cieľ môže nastať určitá súhra okolnosti ktoré nie sme schopní predvídať a už vôbec nie kontrolovať. Čo má za následok, že sa náš výtvor vráti k svojmu tvorcovi a napriek tomu, že boli dodržané všetky správne postupy vrátane ochrany. Program môže vyvolať negatívnu reakciu ktorú, ale my si nemusíme uvedomovať pretože ochranný systém rozpoznal iba našu energiu. V tom je ale skryté to nebezpečenstvo, keď už sa nám niečo také uchytí na aure a my sa nebránime, veď nie je dôvod, poskytne sa tak veľa času a ono to pôsobí cez auru na fyzické telo.

Nebola som nikdy pri svojej práci nejako zvlášť neopatrná a vždy som tak akosi rátala s tým, že sa mi niečo môže vrátiť. Iba som nerátala s tým, že sa to môže vrátiť síce ako moje, ale infikované a ja to nerozpoznám.

Nechcem nikoho vystrašiť ani odradiť od práce s energiou iba vás upozorniť, že akcia vyvolá vždy reakciu a preto treba brať svoju prácu s naprostou vážnosťou a dôslednosťou a je jedno, či vytvárame kliatbu, alebo program na úspešný deň. A aj napriek tomu, že budú dodržané všetky pracovné postupy a ochranné zásady treba nielen rátať s tým, že sa nám to môže vrátiť, ale tiež že to nebudeme schopní rozpoznať a tak sa vlastne vytvorí priestor na pôsobenie v akejkoľvek úrovni a tiež akýmkoľvek spôsobom. Kontrolujete a čistite si auru a ak si myslíte, že to už robíte dobre, tak to urobte ešte raz, alebo aj desať krát.
Keďže moja vonkajšia ochrana a aj vnútorná neboli schopné zaregistrovať nebezpečenstvo toho čo síce bolo mnou vytvorené, ale už to malo v sebe aj iné energie ja a moje ego sme ostali zaskočení a preto som svoju ochranu vylepšila.

Môj problém, alebo chyba spočívala v tom, že som síce vždy rátala s možnosťou návratu toho čo som vytvorila, ale vlastne som si nikdy neuvedomila prakticky akým spôsobom, či ako sa to prejaví. Netvrdím, že sa to stáva často, ale myslím, že tá možnosť sa zvyšuje práve podceňovaním  samotnej práce s energiou a môžeme ju nazvať kliatby, čarovanie, alebo programovanie, či manifestovanie.

Od mlada si píšem taký svoj grimoár, teda denník kde si zapisujem čo vytváram, má to veľa výhod a jednou z nich je že keď si dnes prečítam ako som pracovala pred 30 alebo 5 rokmi veru nie som na seba pyšná. Viem však presne kde a ako mohla nastať chyba, čo si myslím je veľká výhoda. Môj učiteľ ma naučil viesť si podrobný postup práce možno to niekomu príde ako zbytočnosť, ale práve aj toto mi umožnilo spoznať a nájsť chybu v systéme a spôsobe práce a to mi uľahčilo jej opravu, či nápravu. Napríklad: vytvárate ochranný kruh so zámerom ochrany pred vonkajšou energiou, ale je v tom zahrnutá ochrana aj pred vašou vlastnou energiou?  Alebo, keď vytvárate program rátate aj s tou možnosťou, že nebude plne akceptovaný, či už vami ak bol pre vás, alebo tým človekom komu bol určený.  A teda sa nejaká časť k vám vráti? Nechcem teraz zachádzať do detailov, to by bolo totiž na ďalší samostatný článok.

Určite sa stretávate aj vy s množstvom doporučení a návodov, ako si manifestovať, pritiahnuť si do života to čo chcete,  programovať si deň, prácu, vzťah atď.
Ale nikde nie je upozornenie na následky, alebo dôsledky takéhoto konania. Nepáči sa mi to a občas si myslím, že je to riadené nejakou vyššou silou, ktorej zámer spočíva v uvrhnutí ľudí do začarovaného kruhu následkov z ktorého je ťažko sa vymaniť. Lenže my v Spoločenstve musíme poznať riziká spojené s našou prácou, ale nie len v teoretickej rovine, ale aj v samotnej praxi.

Nemusíte súhlasiť s obsahom tohto článku, je to môj pohľad a skúsenosť. Stačí ak informácie ktorých sa nám dostáva dostatok, či už z výučby, alebo publikácií kolegov, budeme správne využívať aj pri svojej práci.

Tagy: , , ,

Tento príspevok bol odoslaný v Utorok, September 26th, 2017 o 15:37 a je zaradený pod Mágia, Postrehy, Výuka. Môžete sledovať akékoľvek reakcie cez RSS 2.0 feed. Môžete zanechať reakciu, alebo spätná odkaz - trackback z Vašej strány.

16 komentárov

 1 

Ahoj kolegyňa, veľmi zaujímavý , cenný príspevok. Mňa by zaujímalo, či existuje z tvojho pohľadu, na základe toho čo si prežila/skúsila, niečo ako "recept" (s nadsázkou povedané) na to, aby sa človek vyvaroval chýb, pred ktorými varuješ v článku. Postrehla som apelovanie na očistu aury, dbanie na záznamy a všeobecné bozp pri práci, no predsa len - dalo by sa nejako zhrnúť či podčiarknuť niečo ochranné (myslím tým principiálnu danosť v technikách), na čom z tvojho pohľadu veľmi záleží?

September 26th, 2017 at 20:23
 2 

Pani Sára, dovolím si jednu otázku. A ak mi odpoviete budem rád.
Kto je Váš učiteľ, kto Vás učí – učil?

September 27th, 2017 at 10:19
 3 

Kolegyňa som rád, že svoje dlhoročné skúsenosti si sa rozhodla týmto spôsobom posúvať ďalej. Naozaj máš čo ponúknuť. Ja by som bol rád, keby táto téma mala pokračovanie. Načrtla si niekoľko tém, o ktorých by sa o každej dal napísať ďalší článok ba dokonca aj samotná prednáška. Ja mám na mysli nie len to, čo už Maat spomenula, ale dalo by sa napísať aj viac o tom ako ty pracuješ, s čím pracuješ a posunúť svoje skúsenosti aj ostatným.

September 28th, 2017 at 09:41
 4 

kolegyňa Maat poznáš to " kto nič nerobí nič nepokazí" 🙂 . Mojím prvoradým zámerom bolo upozorniť na dôležitosť zodpovednosti pri akejkoľvek práci s energiou. pre mňa vždy bolo dôležité do akej miery chcem a budem zasahovať do prirodzeného chodu veci. tzn že si okrem toho všeobecného navyše vytvorím svoj vlastný etický a morálny kódex kedže tie hranice má každý niekde inde. aj ked sa budeš držať už daných techník vrátane bozp nikdy nemáš 100% istotu že všetko prebehne tak ako si to naplánovala. predovšetkým kým sa rozhodnem použiť nejakú magicko - ezotericku techniku budem hľadať "normálne"riešenie. nebudem vytvárať program len preto že ma niekto nemá rád, alebo sa mi nedarí v práci, partner je mi neverný atd... ono to totiž má nejaký výučbový zmysel a význam, tak prečo si tú lekciu zľahčovať a znižovať tak jej hodnotu ?
čo sa týka techník tak som zmenila spôsob vytvárania ochrany. kedže mám odvždy rada runy spojila som niektoré do jedného znaku ktorý zahrňa aj ochranu pred mojou energioiu.

September 28th, 2017 at 10:28
 5 

Pán Saturn, rada odpoviem na vašu otázku. mojím učiteľom je každý človek, ktorý vstúpi do môjho života, takže aj vy ste môj učiteľ.

September 28th, 2017 at 10:29
 6 

kolega Theos dakujem za tvoj komentár 🙂
máš pravdu mali by sme viac zdielať svoje skúsenosti, takže by bolo fajn keby si sa aj ty podelil o tie svoje. 🙂 mňa by totiž veľmi zaujímalo ako pri svojej práci využívaš vedomosti o energiach.

September 28th, 2017 at 10:35
 7 

Sára, ďakujem za excelentnú odpoveď. Je to odpoveď hodná majstra!

September 28th, 2017 at 12:52
 8 

Sami si určujeme citlivú hranicu medzi bezpečnosťou a túžbou po poznaní, aj ja som niektoré veci prešvihol a dostal facku. Nič nie je zadarmo, preto každý máme svoj meter, koľko sme ochotní obetovať.

September 28th, 2017 at 17:43
 9 

Kolegyňa aj keď som tvoj príspevok čítal už v predstihu, aj tak som si nechal čas na moju reakciu. Hlavne pretože som bol zvedavý na reakcie a či niekto zareaguje.
No nedopadlo to až tak zle, ako som čakal 🙂 .
Tvoj príspevok je cenný jednak preto, že sa málo prezentuješ a jednak preto, že si bola ochotná cez seba poukázať, že všetci môžeme chybovať a nie je to hanba.
Je to proces vývoja, učenia sa a získavania skúseností.
Služobne mladší kolegovia sa z tohto môžu poučiť.

September 29th, 2017 at 12:11
 10 

Kolegyna Sara - velmi sa mi paci ako a co pises. Poznam ta uz nejaky ten rok a viem ze pre teba nie je lahke otvorit sa, preto si to vazim este viac a slubujem ze ti za to kupim dvojitu kavu!!!

Mozem len plne s tebou suhlasit ze ludia maju tendenciu podcenovat niektore techniky ako programovanie z dvoch hladisk. Jedna vec je zasah do svojho zivota alebo zivota inych. Tu je potrebne mat co najviac informacii o situacii pretoze sa lahko moze stat ze nieco nemusite spravne vyhodnotit a ups, potom uz nie je cesty spat. Tu by som rad pripomenul kolko casu venuje priprave aj samotny Asarat! Na niektore zasahy venoval tyzdne az mesiace priprave. Samozrejme sa jednalo o ine zasahy a praktiky ako sme my bezni smrtelnici zvyknuti ale kolko casu venujete vy priprave, ked idete menit zivoty inych? Aj ked sa jedna o zdanlivo banalnu zalezitost? Skuste si vsak uvedomit co vsetko sa v tejto zmene bude naozaj realne odrazat a ake dosledky to moze nadobudnut? Druha vec je samozrejme BOZP pretoze vsak to je nudne a zbytocne. Hlavne to urobit rychlo a vsak nejako bude... Mimochodom nepoucujem pretoze len viem. Viem, pretoze som to zazil a popalil sa. Niektore popaleniny sa len tak nezahoja... Este raz Sara - som vdacny za tento prispevok!!!

September 29th, 2017 at 22:27
 11 

ďakujem všetkým za komentáre 🙂

Ašarat máš pravdu málo sa prezentujem, opravím to 🙂

Stratus súhlasím že Ašarat pracuje na inej úrovni ako my bežní smrtelníci, o to viac by sa naša príprava mala približovať tej Ašaratovej.
dvojitú kávu beriem jupíí 🙂 a už sa vráť domov

Október 1st, 2017 at 10:39
 12 

Ešte raz sa vrátim ku tejto téme. Prečo? Práve pracujem na práci o Kliatbach a Magickom písme. Práve som dopísal nasledovné vety do tej práce a myslím si, že aj sem sa hodia na doplnenie myšlienky toho, čo kolegyňa Sára tu napísala.

Ľudské roky bežia a v každom veku a forme bytia je sa stále čo učiť. Stále je čo zlepšovať a prehrá ten, kto si bude o sebe myslieť, že sa už nemá kde posúvať. Viem, že všetci občas po desiatkach rokov sem tam niečo od mávneme rukou, že my toto už nepotrebujeme. Avšak potrebujeme poznať a spoznávať seba v každom dni do ktorého sa ešte prebudíme.
Aj ak sa nové veci už nebudeme učiť, tak aj tak sa musíme učiť v každom tom dni spoznať naše vlastné premeny fyzického tela, aby sme vedeli v každom tom dni pracovať s textami kliatby a vedeli vytvárať magické písmo.

Október 5th, 2017 at 11:15
 13 

Milá Sára, ďakujem Ti za Tvoj cenný príspevok!

Október 6th, 2017 at 20:36
 14 

Ašarat spoznávať seba to je ťažká a náročná disciplína. Možno to ide ľahšie, keď človek dokáže prijať každého človeka ako učiteľa a každú situáciu ako lekciu. Hovorí sa že vonkajší svet je odrazom toho vnútorného. Spoznávanie toho fyzického tela myslím prichádza až s vekom. Ja si nepamätám že by som sa za mlada nejak zvlášť zaujímala o spoznávanie svojho fyzického tela. Čo teraz vyhodnocujem ako chybu, alebo nezodpovednosť.
Dúfam, že dnešní mladí ľudia sú zodpovední v každom smere.

Október 12th, 2017 at 03:26
 15 

Avais ďakujem, že si si prečítala môj článok a dúfam, že ťa neodradil od tvojej práce.

Október 12th, 2017 at 03:28
 16 

Sára, keď sme boli mladí a pekní, robili sme veci inak.
Ja som ostal už len pekný a preto sa venujem veciam tak, ako ma to vtedy ani nenapadlo. U iných som videl a nechápal, prečo pracujú tak, ako dnes pracujem aj ja.
Ba práve naopak, ani som ich nechcel chápať, veď som bol mladý, plný síl a elánu otočiť svet.
Dnes už mnohé chápem, ale nenútim mladých do toho, aby to chápali. Ich čas príde, tak ako prišiel ten môj. Čo chcem je, aby sa učili chápať to, čo robia a vedeli to robiť na viacero spôsobov. Aby ich ten vek, keď veci nepôjdu ako pri plnom rozpuku síl, zastihol pripravených.

Apropo, dokedy je človek mladý a kedy sa stane starým? Vekovo sme relatívne ešte mladí a starší odo mňa sú pri tom mladší odo mňa. No ja toto beriem troška cez to, čo a ako som žil a čo všetko som za ten čas prežil. Do jedného roka som dokázal vtesnať aj desať ľudských rokov.
Že je to nemožné? Ale verte mi je to možné, ale následky sú proste také aké sú.
Za všetko sa platí.

Október 12th, 2017 at 09:27

Zanechajte reakciu

Musíte byť prihlásený aby ste mohli komentovať.